piątek, 25 stycznia 2013

Energio czysta


Energio czysta

Twoja biel mnie cieszy,

Jesteś tak świetlista,

Pozwalasz mi w siebie uwierzyć.






Widzę w tym świetle jasno
Całe życie moje
Teraz również je czuję
I już niczego się nie boję.


Mam w sobie pewność absolutną
Twojego boskiego działania
Moc mnie Twoja wypełnia
Tą energią teraz z rana.


Jesteś jak woda życia,
Które me pragnienie gasi,
Już się nią chętnie nasycam
Jak pokarmem
od najlepszych kucharzy.


Teraz głodu już nie czuję
I pragnienie ugaszone,
Radość, miłość w sobie buduję
Stoją fundamenty świeżo postawione.


Samo się to tworzy, bez wysiłku, trudu,
A z łatwością i lekkością,
Moją myślą – stawiam mury,
Boskiego bezpieczeństwa
I mojego szczęścia.


Materiał ten solidny,
Z najlepszych cząstek się składa
Bóg mi projekt dał w prezencie
Ten dom moim CUDEM będzie.


Więc z ochotą, z entuzjazmem
Plan ten boży w sobie wdrażam
Jest już ciało, umysł, dusza

Na pierwotnych wzorach go odtwarzam.


Brak komentarzy: